Du har været på LinkedIn kursus ( måske endda med mig, og tak for det )
Du har forstået at LinkedIN er kommet for at blive, og er det nye sort indenfor fx salg
Du har måske allerede lært hvordan du skriver blog-indlæg her og tiltrækker læsere og potentielle kunder. Fremragende – I så fald skim dette og tag de vigtigste pointer og sæt i værk med det samme. (- eller du vil måske bare skrive flere indlæg hurtigere og mere effektivt.)
Hvis du endnu ikke helt har fanget hvordan, så er her 12 effektive trin til et godt blog-indlæg for begyndere med flere ( eksperterne tager jeg en anden dag)
Du kan bare tjekke mindmap’et – og komme i gang med det samme. Gå ikke efter perfektionen – men gør det godt og få evt. en kollega til at læse det igennem, før du poster det.
Er du ikke til maps – er overskrifterne lige her
- Skriv om det, du er god til
- Skriv løbende
- Brug overskrifter, der fænger omgående
- Brug billeder, der fanger opmærksomheden og matcher indholdet
- Skriv kort og præcist
- Opdater og dupliker dine gamle indlæg, når du ikke har tid til nye
- Brug din virksomheds indlæg
- Lav og brug et fast template/skabelon
- Promover bloggen/indlægget på flere SoMe-medier
- Indsæt relevante hyperlinks
- Indsæt andre medier
- Overvåg profilen og mediet løbende mht. ændringer i format mv.