Personlig effektiv afgør både hvor meget du leverer og hvor glad du er, når du kører hjem fra jobbet – og hvornår!

Trods det – er det sjældent, man arbejder løbende med emnet i virksomheden – hvorfor stressen stiger og produktiviteten falder.

Dette foredrag – der også kan laves som et reelt kursus med diverse opgaver – giver dig en lang række gennemtestede, praktiske tip, tricks, hints og råd – der virker.

Det gælder fx masser af de emner, du kan se på vores blog her

  • Sådan skriver du effektive e-mails
  • Sådan modtager du mails – og hvornår på dagen
  • Sådan svarer du nej og forbliver populær
  • Sådan undgår du møder, der er rent tidsspilde
  • Sådan holder du dig effektiv efter frokost – og om fredagen
  • Sådan håndterer du bedst de forskellige typer af kunder og kolleger
  • Sådan prioriterer du let og effektivt de ting, der tæller først
  • samt ikke mindst de 7 dårlige vaner, der giver dig mindre i løn

Specialisten på dette er Søren Ellegaard, der har undervist i personlig effektivitet over hele verden, hvis kundeliste tæller Nestlés Hovedkvarter i Schweiz, G4S, Playmobil, Mærsk etc. Glæd dig til en engageret foredragsholder, der ved hvad han snakker om og formidler det underholdende