Linkedin er de gule sider, når det gælder forretning. – Og som med “De gule sider” – kan du blive fundet let og af mange eller slet ikke!

Til gengæld, modsat de gamle gule telefonbøger, kan dette gøres ganske gratis!

Efter vores kursus, kan du på en god og tillidsvækkende måde:

  • Gøre din profil god og professionel…
  • Finde, filtrere og kontakte kommende kunder…
  • Blive så attraktiv, at kommende kunder kontakter dig…
  • Komme skridtet videre efter Linkedin…

Før kurset, får hver deltager denne mail, der både forklarer agendaen, samt forberedelsen.

Agendaen er planlagt som følger:

Trin 1: Sådan gør i jeres profiler gode og professionelle

Her optimerer vi alle profilerne i praksis. Jeg giver først et konkret input om, hvad der virker, og hvordan ting gøres i praksis. Dette forløber trin for trin, mens jeg besvarer alle spørgsmål, og ind imellem dette får I tid til at implementere tips, tricks og råd på jeres egne LI sider. Dette gælder fx.

  • Billede : Type, baggrund format og hvordan du let optimerer det til LI
  • Titel og overskrift : Hvad skal og kan der stå i den, og hvordan udnytter du den bedst
  • Summary : Hvad skal og kan der stå i det, og hvordan udnytter du det bedst
  • SEO / nøgleord : Sådan vælger og placerer du de (seo) nøgleord du vil findes på i LI etc.
  • Recommendations : Sådan bruger du de to typer, og sådan får du (flere af) dem
  • Import: Sådan får du dine kontakter ind i LI
  • Sådan grupperer og styrer du dem effektivt
  • Følg : Hvad skal du (som minimum) følge
  • Brug af LI’s egne måleværktøjer på din profil
  • Indsæt egne /firmaets indlæg fra fx. www, word, ppt eller video (og hvad virker bedst!)
  • Apps og link til andre sociale netværk